czwartek, 12 lutego 2015

Sukienka baletnicy

Przeglądając ostatnio blogi szyjących dziewczyn na jednym zawsze zatrzymuje się dłużej. Obserwuję go od jakiegoś czasu i jestem pod wrażeniem ilości zaprezentowanych tam sukienek i przede wszystkim uszytych samodzielnie przez Anię. Polecam innym dziewczynom, warto się inspirować Pracownią Stroju  i tymi pięknymi strojami ;-) Ostatnio Ania pokazała przepiękną sukienkę z tiulem, w której się zakochałam i postanowiłam zainspirować się nią. Uszyłam sukienkę dla córki, w wersji mniej eleganckiej bo z dżerseju, ale dla dziecka idealna. Góra to przerobiony wykrój z Burdy, a dół to koło i przymarszczony prostokąt z tiulu.










13 komentarzy:

  1. cudna :-) moja córka by oszalała :-) oczywiście ze szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka jest zachwycona i chętnie się kręci w tej sukience :-)

      Usuń
  2. Jest przepiękna :) Zdolna ta Twoja modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale cudowna mgiełka Ci wyszła! Ten tiul nadaje takiej niesamowitej lekkości i zwiewności, że napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Taki miałam zamiar, żeby sukienka była delikatna i lekka :-)

      Usuń
  4. Śliczna, Zuzia wygląda jak motylek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kolor! i fajny fason. Dałabym więcej tiulu, ale i tak wyszło wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Specjalnie dałam tylko jedną delikatną warstwę tiulu, żeby sukienna była taka zwiewna i lekka :-)

      Usuń
  6. Wow! Piekna sukienka, modelka i efekt koncowy.
    Często zagladam do Ani i muszę się z Tobą zgodzić, ze tiulowa sukienka wyszla Jej świetnie.
    Twoja inspiracja bardzo mi sie podoba, moze kiedys w koncu uszyję cos tiulowego dla mojej Damy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Małe damy uwielbiają tiulowe uszytki, warto się skusić na szycie :-)

      Usuń