wtorek, 17 lutego 2015

Spodnie chłopięce


Mój syn w szybkim tempie niszczy spodnie, szczególnie na kolanach. Wszystkie jeansy są poprzecierane i dlatego postanowiłam uszyć spodnie dresowe w wersji jeansowej. Kupiłam w hurtowni dżersej przypominający jeans i w parę chwil powstały bardzo fajne i wygodne spodnie. Paweł może nosić je w przedszkolu i w domu, a jak się zrobi cieplej to i na podwórko. Przetestowaliśmy już je i okazały się dość wytrzymałe :-)





Tym razem odszyłam gumkę na zwykłej maszynie zygzakiem.






10 komentarzy:

  1. wyszły bardzo fajnie. na pewno są bardzo wygodne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Twoje dzieci mają dobrze - świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to mam ja, że dzieciaki chcą chodzić i się chwalić rzeczami uszytymi przeze mnie ;-)

      Usuń
  3. fantastyczne :-) musza być super wygodne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Syn sobie chwali nowy uszytek od mamy :-)

      Usuń
  4. Bardzo fajne, sama chetnie bym takie w domku nosiła:)
    Taka kreatywna mama to skarb: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar uszyć takie spodnie w wersji damskiej i męskiej zobaczymy jak się sprawdzą :-)

      Usuń
  5. Taka mama to skarb, potrzebne spodnie - proszę bardzo, szast prast i są gotowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zaszczepię w swoich dzieciakach chęci do szycia :-)

      Usuń