poniedziałek, 9 lutego 2015

Stroje karnawałowe 2015

Co roku moje dzieciaki wymyślają za kogo chcą być przebrane na balu karnawałowym. Dzieciaki były już kowbojami z Toy Story , kolejny rok przyniósł Batmana i Królewnę , a ostatnio była Chinka.
Tym razem Paweł stwierdził, że chce być Drakulą (wielokrotnie oglądaliśmy bajkę Hotel Transylwania). Ta postać kojarzy mi się głównie z czarną peleryną i sterczącym kołnierzem oraz kłami, które kupiliśmy.










Zuzia tym razem chciała być Elsą i gdy zaczęłam przeglądać internet w poszukiwaniu materiałów, okazało się że wszystkie małe dziewczynki chcą być Elsą. Stwierdziłam, że nie będzie się wyróżniała z tłumu koleżanek, więc namówiłam ją na zmianę decyzji. Chwilę podumała i zaraz powiedziała, że chce być Clawdeen Wolf z Monster High. Ucieszyłam się bardzo i w szybkim tempie miałam już wizję stroju.






10 komentarzy:

  1. Świetne stroje! :D Dzieciaki z szyciowymi mamami to naprawdę mają szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że jak mama szyje to można szybko i tanio uszyć strój karnawałowy, nawet dzień przed imprezą :-)

      Usuń
  2. No i super wyszło! Ja muszę jakiegoś dinozaura na piątek wymyślić... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No z dinozaurem to trochę trzeba się nakombinować. Koniecznie pokaż jak uszyjesz :-)

      Usuń
  3. Super stroje, jesteś niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich strojach wygralyby każdy karnawałowy konkurs, pięknie uszyte i robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Konkursu na strój nie było, ale satysfakcja matki z radości dzieciaków bezcenna :-)

      Usuń
  5. Dzieciaki, których mamy szyją są chyba jednymi z najszczęśliwszych dzieci, zwłaszcza w karnawale :) Swoim kiedyś też będę szyła, jak już je będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile frajdy ma mama, że może uszczęśliwić dzieci :-) Bezcenne.

      Usuń
  6. Piękne stroje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie - https://mymotea.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń