środa, 28 stycznia 2015

Ropucha Łakomczucha

Pewnego dnia zostałam poproszona o uszycie pewnej pani ;-) która uwielbia słodycze. W ten sposób dowiedziałam się o świetnej akcji ZWIERZAKI POCIESZAKI, która pomaga podopiecznym Fundacji "Kawałek Nieba" . Karolina jedna z autorek książki ( mama prowadząca bloga Cukromania), napisała do mnie, a ja z chęcią podjęłam się szycia.  Ropucha Łakomczucha, jest taka słodka i od razu mi się spodobała, trochę mnie przypomina ;-) To była czysta przyjemność :-)









12 komentarzy:

  1. najpiękniejsza sesja, jaką widziałam ostatnio :) Ropucha jest wspaniała - dzieci szaleją na jej widok, są nie do okiełznania :P Bardzo, naprawdę bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Miło słyszeć, że dzieciakom się podoba :-)

      Usuń
  2. Piękna Dama z Łakomczuchy. Sesja rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mogę to mam jeszcze jedną fajną wiadomość - książeczki można jeszcze kupować :) A Ropuszka już niedługo zmieni właściciela. Moim marzeniem (i myślę, że Anety marzeniem również), jest przekazanie Ropuchy w troskliwe ręce, które wygrają jej licytację i zasilą konto fundacji :) Fajny pomysł?? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, świetna! Jak pomysłowo zrobiony jęzor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Chwilę zajęło mi wymyślenie jak zakombinować z tym językiem :-)

      Usuń
  5. Hihihi, świetna! Uśmiech gwarantowany!

    OdpowiedzUsuń