wtorek, 25 lutego 2014

Hello Kitty

Wszystkie kobiety mają fioła na jakimś punkcie i moja siostrzenica też :-) Ona jest zakochana w kotce Hello Kitty i zawsze prosi o bluzki z jej podobizną. Szyjąc różne prezenty świąteczne od razu wiedziałam, że tylko w jeden sposób mogę zadowolić małą dziewczynkę. Uszyłam prosta sukienkę z dresówki drapanej (ocieplanej), a na przodzie naprasowałam termiczną aplikację, która dodatkowo delikatnie się błyszczy. Choć nie mam zdjęcia z przymiarki, ale wiem że sukienka bardzo się podobała i jest na okrągło eksploatowana :-)




Uwielbiam swoją nowa maszynę owerlocka ze ściegiem drabinkowym. Wszystko ładnie i równo wykończone :-) 


Rękawy tym razem tylko wywinięte.




11 komentarzy:

  1. Oj... ja też mam w rodzinie fanki tej kotki i to nie tylko małe dziewczynki :D Sukienka świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie tylko dziewczynki są fankami :-)

      Usuń
  2. U nas na szczescie etap Hello Kitty jest juz za nami i nie byl jakosc szczegolnie intensywny. Wierze, ze sukienka z ulubiona bohaterka bardzo sie podoba, bo jest naprawde fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka co chwilę ma jakiegoś nowego ulubieńca :-)

      Usuń
  3. Sukienka wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna sukienka i swietnie wykonczona

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Córeczka mojej siostry po prostu uwielbia Hello Kitty, ostatnio naszukalam się parasolki tym kociakiem, ale bylo warto bo skakała z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To prawdziwa fanka z Twojej siostrzenicy, a jak miło popatrzeć na taką radość dziecka :-)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń