wtorek, 6 grudnia 2016

Spódnica portfelowa

Gdy zobaczyłam wykrój na tą spódnicę w Burdzie 1/2015 to od razu wiedziałam, że muszę ją sobie uszyć. Najważniejszy był dobór materiału, bo chciałam wybrać coś czego nie trzeba wykańczać i co dobrze będzie wyglądało od środka, bo spódnica jest asymetryczna. Padło na dzianinę dwustronną - jedna strona to zamsz, a druga to szara dzianina a'la dresówka. Wykrój zmodyfikowałam o doszycie paska na górze, na którym są guziki do zapinania. Spódnica jest już moją ulubioną i bardzo chętnie ją noszę.












6 komentarzy:

  1. Bardzo efektowna spódnica i czy mi się wydaje czy trochę zeszczuplałas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki był zamiar, żeby spódnica przyciągała uwagę. Ostatnio porządnie wzięłam się za siebie i może już widać pierwsze efekty. Dzięki za miłe słowo :-)

      Usuń
  2. Spódnica świetna, piękny beżowy kolorek, do wszystkiego pasuje.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jakoś zachciało mi się takiej właśnie uniwersalnej spódnicy do wszystkiego ;-)

      Usuń
  3. Spódnica jest świetna, niestety ukryta pod płaszczem, traci dużo ze swojego uroku. Za to, na innych zdjęciach, uwolniona i swobodna wygląda wyśmienicie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faaaajna! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń