sobota, 28 grudnia 2013

Wizyta z prezentami

W połowie grudnia odwiedziła mnie Dominika która sprezentowała mi genialne ręcznie robione pudełka na dodatki krawieckie. Będą idealnym uzupełnieniem mojej pracowni, bardzo mi się podobają i bardzo za nie dziękuję :-) Dominika poświęciła też trochę swojego czasu i wykonała dla moich dzieciaków dwa rewelacyjne malunki. Jej plastyczne umiejętności nie raz mogliście podziwiać na jej blogu, ale te projekty dla mnie są boskie. Dzięki, dzięki, dzięki :-) Zrobiłam kilka fotek w trakcie pracy, zobaczcie sami.








14 komentarzy:

  1. Super! Szczególnie ten tygrys mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma talent dziewczyna :) Pięknie to wszystko jej wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne rysunki. A ten kon z rozwiana grzywa! Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezent no i rysunki super! podziwiam za cierpliwos i opanowanie przy malowaniu tkanin!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma za co, przyjemność po mojej stronie. Szkoda, że nie dodałaś zdjęć z dzieciakami, tak fajnie wpatrywały się w moje rysowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne są te rysunki, talent plastyczny jak się patrzy!:)

    Zapraszam do mnie po wyróżnienie: http://maria-tamara-moda-i-szycie.blogspot.com/2013/12/kolejne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Konia nie widziałam jeszcze i teraz widze ile straciłam, SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja pudełek zazdroszczę ;) cudne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełka na pewno wykorzystam w nowej pracowni :-)

      Usuń