czwartek, 20 grudnia 2012

Strój na Jasełka - Maryja

Zuzia w tym roku dostała główną rolę w Jasełkach, Maryja. Ja oczywiście musiałam uszyć strój i z pomocą przyszła Burda "Moda dla dzieci"(sukienka z numeru 1/2012 model 641). Trochę przeróbek i jeszcze materiał na głowę i gotowe( dobrze że w szafie mam takie sterty materiałów do wykorzystania). Po pierwszej przymiarce stwierdziłam, że do nakrycia głowy trzeba przymocować gumkę, bo wsuwki nie trzymały się na włosach Zuzi, chwilka przy maszynie i wszystko ładnie się prezentuje, tak mi się wydaje....:-)





 

3 komentarze:

  1. Śliczna Zuzia w roli Maryji pięknie wykonałaś zadanie Anetko :)a córcia to cała mamusia :) oj nie wyprzedz się nie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś bycie Maryją na jasełkach to był prestiż!:D nawet mi się raz przydarzyło:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna dziewczynka :) pięknie wyszedł Ci ten strój :) będzie pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń