czwartek, 19 maja 2016

Koronkowa robota

Przeglądając zdjęcia na kompie odkryłam, że zapomniałam Wam pokazać sukienkę sylwestrową, jaką szyłam dla koleżanki. Sukienka w całości jest wykonana z szarej koronki gipiurowej, a dodatkowo w części przy ciele, spodnią warstwę tworzy srebrna tafta. Specjalnie zamiast podszewki użyłam tafty bo wygląda bardziej elegancko i piękniej podkreśla koronkę. Ponieważ koronka miała jeden dekoracyjny brzeg, postanowiłam to wykorzystać i pokazać na dole sukienki, przy rękawach i dekolcie.








5 komentarzy:

  1. Piękna sukienka, fajnie że użyłaś tafty zamiast podszewki bo efekt jest oszałamiający :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, takie słowa z Twoich ust to zaszczyt :-)

      Usuń
  2. Fiu fiu:)Nie chce sobie nawet wyobrażać co by było jakbym się wzięła za taki skomplikowany projekt.Podziwiam umiejętności.Dziękuję za rady co do ochraniacza.Fajne logo stworzyłaś na głównym banerze.Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takich projektów potrzeba dużo czasu, ale zawsze efekt jest tego warty. Nie poddawaj się i wykonuj coraz bardziej skomplikowane projekty, tylko w ten sposób warto się uczyć i pogłębiać wiedzę :-)

      Usuń
  3. Piękna ta sukienka! Urocza koronka.

    OdpowiedzUsuń